مدارک مورد نیاز ثبت کارتخوان
مدارک مورد نیاز برای ثبت و فعالسازی دستگاه کارتخوان (ثابت و سیار)
برای ثبت و فعالسازی دستگاه کارتخوان، ارائه مدارک زیر الزامی است:
-
کارت ملی: عکس از پشت و روی کارت
-
شناسنامه: عکس از صفحه اول
-
آدرس پستی کامل به همراه کد پستی
-
تلفن همراه
-
تلفن ثابت
-
شماره کارت بانکی
-
تکمیل فرم استشهاد
نحوه ارسال مدارک
مدارک را میتوانید از طریق پیامرسانهای واتساپ، تلگرام، ایتا یا روبیکا به شماره 09198630811 ارسال کنید یا به صورت حضوری به دفتر مجموعه تحویل دهید.
راهنمای خرید دستگاه کارتخوان
برای خرید هر یک از دستگاههای کارتخوان، ابتدا به صفحه محصول مراجعه کنید، مشخصات دستگاه را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان بورسیا شاپ استفاده کنید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
شما هم میتوانید نظر بدهید.